Enciklopedija Wiki
Advertisement

01.januar - Službeno formirana Ruska Federacija.

- Džordž H. V. Buš postaje prvi Predsednik Sjedinjenih Američkih Država koji se obratio Australijskom parlamentu.

-Umro Grejs Hoper, američki računarski pionir.

02. januar - Predsednici Srbije i Hrvatske, Slobodan Milošević i Franjo Tuđman, prihvatili su Sporazum o planu mirovnih operacija u Jugoslaviji, Vensov plan, kojim je prediviđena demilitarizacija zona u Hrvatskoj zahvaćenih ratom, povlačenje Jugoslovenske narodne armije iz tih oblasti i stavljanje tih zona pod zaštitu UN; vojni komandanti u Hrvatskoj prihvatili su prekid vatre radi raspoređivanja 10.000 pripadnika mirovnih snaga UN.

- Paragvaj postaje članica Konvencije u Bernu, ugovoru o autorskim pravima

09.juli - Rođen  Aleksandar Kovačević, srpski fudbaler.

- Reagujući na odluku bosanskih muslimana i Hrvata da zatraže priznanje suverene Bosne i Hercegovine od Evropske zajednice, Srbi proglasili Republiku srpskog naroda u BiH i saopštili da je ta republika federalna jedinica Jugoslavije.

10. juli -Američki sud osudio je bivšeg panamskog diktatora Manuela Norijegu na 40 godina zatvora jer je dozvolio krijumčarenje droge u Panami.

- Završile se demonstracije u Beogradu 1992. — Studentski protest.

- Vojska RS-a izvršila zločin ubivši oko 250 bošnjačkih civila u selu Biljani u općini Ključ.

Advertisement